همشهری آنلاین: بازی‌های سوم و چهارم مرحله نیمه نهایی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۹ و ۳۰ فروردین) برگزار و چهره تیم‌های فنیالیست مشخص شد.

بسكتبال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بازی سوم از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان با دو دیدار در شهرهای گرگان و آبادان برگزار شد.

در گرگان شهرداری این شهر شیمیدر تهران را ۸۱ بر ۶۴ شکست داد.

در آبادان نیز پالایش نفت به مصاف پتروشیمی بندر امام رفت که همانند بازی گذشته نتیجه را به نفع خود تمام کرده و با حساب ۷۹ بر ۷۰ پتروشیمی را شکست داد.

در بازی چهارم مرحله نیمه نهایی نیز در آبادان، پتروشیمی بندر امام همانند بازی سوم باز هم نتیجه را به پالایش واگذار کرد. آبادانی‌ها کوارترهای اول و دوم را با نتایج ۲۴ بر ۱۹ و ۲۳ بر ۹ به سود خود تمام کردند و پترویی‌ها کوارترهای سوم و چهارم را ۱۹ بر ۱۴ و ۱۸ بر ۱۳ به نام خود زدند. به این ترتیب پالایش نفت آبادان ۷۴ بر ۶۵ پتروشیمی را شکست داد.

در گرگان نیز شهرداری این شهر به پیروزی سوم خود برابر شیمیدر تهران رسید. گرگانی‌ها هر چهار کوارتر را به ترتیب با نتایج ۱۸ بر ۱۷، ۱۶ بر ۱۱، ۱۷ بر ۱۴ و ۲۳ بر ۱۸ به سود خود تمام کردند.

به این ترتیب بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان به بازی پنجم کشیده نشد و دو تیم شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان به مرحله فینال راه پیدا کردند.

کد خبر 437845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha